Betaal achteraf met Klarna

Veel gestelde vragen

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Wij houden een gemiddelde levertijd van 5-10 werkdagen aan*. Dit komt door onze unieke methode waarbij wij onze producten direct vanuit de leverancier verzenden. Hierdoor besparen wij enorm op opslag- en transportkosten en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs aanbieden dan de concurrent. Hierbij nemen wij de verzendkosten voor eigen rekening.

*Let op: Door Covid-19 is het mogelijk dat uw pakketje langer onderweg is dan u gewend bent.

De verwachte levertijd is voorbij. Waar blijft mijn bestelling?

I.v.m. COVID-19 kan de levering vertraging oplopen.

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Het komt zelden voor dat er een bestelling vertraging oploopt in het leveringsproces. Je kunt de status van je bestelling checken via de bestelling volgen pagina. 

Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling. Hoe kan dat?

Omdat we werken met verschillende leveranciers kan het zo zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items uit je bestelling ontbreken ontvang je deze via PostNL doorgaans na 2-3 dagen.

Waar vind ik mijn Track & Trace code?

In de email die wij je sturen staat je bestelnummer. Deze kun je samen met je E-mail adres invullen op de volg je bestelling pagina. Hier kan je je pakketje volgen.